Winkelwagen
    Filters
    Favorieten

    Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

    Wat is de klachtprocedure?

    Je kunt jouw klacht per e-mail sturen naar webshop@gaborshoes.nl. Je dient dan wel de aankoop-bon / factuur en een foto van het product waarop de klacht betrekking heeft, mee te sturen. Zorg dat het voor ons duidelijk is waarop de klacht betrekking heeft. Zo kunnen wij de klacht eventueel direct beoordelen. Wij streven ernaar om de klacht zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel, af te handelen.

    Ook kun je bij een klacht naar één van onze filialen gaan met het artikel en het aankoopbewijs. Ons personeel zal jouw klacht direct beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

    Klachten en artikelen die wij niet in behandeling nemen of vergoeden zijn:
    - Normale slijtage van (binnen) zolen, hakken en materialen;
    - Versleten neuzen bij schoenen door normale slijtage;
    - Verkeerd of intensief gebruik van het artikel;
    - Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel;
    - Verkleuring of afgeven van schoenen.

    Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.